محدودیت های ترافیکی ایام برگزاری لیگ ملت های والیبال در ارومیه اعلام شد

محدودیت های ترافیکی ایام برگزاری لیگ ملت های والیبال در ارومیه اعلام شد

آرازآذربایجان- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: محدودیت های ترافیکی در روزهای برگزاری لیگ ملت های والیبال در ارومیه اعمال می شود که امیدواریم شهروندان موارد مربوط به این محدودیت را رعایت کنند.
عباس فرمانی افزود: در روزهای برگزاری مسابقات / جمعه تا یکشنبه هفته آینده / از ساعت ۱۰ صبح تا پایان رقابت ها، توقف و تردد وسایل نقلیه از تقاطع ورزش تا خیابان امنیت طلب و محدوده ورزشگاه ممنوع است.
وی اضافه کرد: شهروندان و تماشاگران از تردد و توقف خودرو دراین محدوده خوداری کنند زیرا در صورت توقف، خودروی آنان توسط جرثقیل به محل دیگر انتقال خواهد یافت.
وی از تماشاگران خواست تا در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و به علت کمبود محل پارک، از آوردن وسیله نقلیه شخصی به ورزشگاه خودداری کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی بیان کرد: برای توقف خودروهای شخصی تماشاگران، پارکینگ ویژه ای در ورودی خیابان حسنی، محوطه سالن تیراندازی در نظر گرفته شده است.
سرهنگ فرمانی گفت: برای اتوبوس ها نیز باند کندرو خیابان ورزش پس از درب سوم ورزشگاه غدیر به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده است.
وی افزود: همچنین محدودیت های مقطعی حین انتقال تیم های شرکت کننده جهت انجام مسابقات از محل اقامت / هتل آنا / اعمال می شود که شامل بلوار جام جم، خیابان شهیدبهشتی، تقاطع شورا – بهشتی، خیابان شورا، خیابان ورزش خواهد بود.
به گزارش ایرنا، هفته سوم لیگ ملت های والیبال از فردا / جمعه / تا یکشنبه هفته آینده در ارومیه برگزار می شود.
ایران، لهستان، کانادا و روسیه در این دور با هم رقابت خواهند کرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱:۰۲ ب.ظ

دیدگاه


− دو = 5