محتکران آذربایجان غربی ۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند

محتکران آذربایجان غربی ۱۵ میلیارد ریال جریمه شدند

آراز آذربایجان- مدیر تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال جریمه نقدی توسط صاحبان پرونده های احتکار از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.
محمد اقوامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۹ فقره پرونده احتکار در بخش کالا و خدمات توسط شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده است، افزود: در این رابطه ۴۱ باب انبار شناسایی و پلمب و ۸۷ نفر نیز دستگیر شده اند.
وی با بیان با اشاره به بررسی ۱۰۰ درصد پرونده‌های ورودی در بخش احتکار، اظهار کرد: با افزایش قیمت‌ها، برخی افراد سودجو اقدام به احتکار کالاهای اساسی و حتی لوازم خانگی در استان کرده بودند که در ماه‌های اخیر به تناوب، انبار احتکار آنان کشف و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
اقوامی با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی قیمت‌ها برخورد با احتکار با قدرت و شدت توسط اداره‌های دخیل و همراهی تعزیرات حکومتی ادامه دارد، گفت: کالاهای اساسی، کالاهای مصرفی مردم و لوازم خانگی از جمله مهمترین اقلام احتکاری در سال جاری در استان بوده است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به محکومیت ۱۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی جزای نقدی برای متخلفان بخش بهداشت و درمان استان گفت: امسال در این زمینه ۴۹۵ فقره پرونده تشکیل شده که تمامی پرونده‌ها توسط شعب تعزیرات حکومتی رسیدگی و مختومه شده است.
وی با اشاره به کاهش ۱۰ درصدی پرونده‌های تخلف در بخش بهداشت و درمان استان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا بازرسی و نظارت در بخش بهداشت و درمان تشدید شده است.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۸ ب.ظ

دیدگاه


7 × هفت =