نماينده مردم اروميه در مجلس:

مجلس عزاداری امام حسین(ع) محل تسویه حساب های سیاسی و شخصی نیست

گروه خبر: عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: مجلس عزاداری امام حسین(ع) محل تسویه حساب های سیاسی و شخصی نیست. به گزارش آرازآذربایجان ، نماینده مردم ارومیه در مجلس نادر قاضی پور ، در واکنش ها به توهین یکی از سخنرانان علیه مجلس گفت:”کل یوم عاشورا کل ارض کربلا”،این روزها ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) است و ما باید آزادگی و فرهنگ غنی امام حسین(ع) را اجرایی کنیم و الگوی خود را آقا اباعبدالله الحسین(ع)قرار دهیم.
وی افزود: نمایندگان مجلس در این ایام لباس سیاه بر تن می کنند، ما عاشورا را دوست داریم و به عظمت آن اعتقاد داریم و نمایندگان مجلس به قداست این روزها اعتقاد و باوردارند.نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد:من از آقای پناهیان می پرسم که مرجع تقلید شما چه کسی است؟ اگر حضرت امام (ره) است که ایشان فرمودند که مجلس در رأس امور است. اگر مقام معظم رهبری هستند که ایشان نیز مجلس را جای مقدسی ذکر کرده است و فرموده اند که مجلس عصاره فضائل ملت است.
وی تاکید کرد: بنده “قاضی پور” نماینده سه دوره مجلس از حوزه انتخابیه ارومیه ، تمام آرای من شفاف است و حتی هیچ وقت در مجلس تاخیر ندارم، ولی گاهاً در مجلس برخی افراد مطالبی را مطرح می کنند که خودشان به آن اعتقادی ندارند. باید ببینیم آن کسی که این طرح را مطرح کرد چقدر حضور فعال در صحن علنی دارد.
قاضی پور با بیان اینکه توهین به نماینده توهین به همه کسانی است که به آنها رأی داده اند، مطرح کرد: آقای پناهیان!شما به اقوام هم توهین کرده اید. شما مرجع تقلید خود را مشخص کنید.مرجع تقلید شما چه کسی است که به شما اجازه می دهد به کل ملت ایران اسلامی توهین کنید؟ توهین هایی به مجلس کردید و باید از مردم و نمایندگان ملت عذرخواهی کنید.
وی افزود: همین مجلس است که احقاق حق می کند،مسائل مردم را مطرح می کند، همین مجلسی که رهبر فرزانه انقلاب از آن تقدیر و تشکر می کنند.رهبری هم گلایه هایشان را می_گویند و هم از مجلس قدردانی می کند.این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: آقای پناهیان! توهینی که شما به نماینده مجلس می کنید، هم پیگرد قانونی دارد و هم در روز قیامت باید جواب نمایندگانی که شفاف هستند، را بدهید.مجلس از قومیت های مختلفی آمده اند، لر، ترک، بلوچ و مذاهب مختلف داریم و مجلس عصاره تمام قومیت های کشور ایران است، حضرتعالی به تمام آنها توهین کرده اید.
قاضی پور ادامه داد: مجلس عزاداری امام حسین(ع) محل تسویه حساب های سیاسی و شخصی نیست. اکثر نمایندگان ما مسلمان هستند و لباس مشکی در این ایام بر تن دارند و در تمام مراسم عزاداری امام حسین شرکت می کنند، عذرخواهی کردن کار بسیار خوبی است و مجلس محل مقدسی است.عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظار داریم ایشان از ملت بزرگ اسلامی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عذرخواهی کند، تصریح کرد: این واژه ای که به کار می برد در شأن مردم بزرگ ایران و نمایندگان مجلس نیست.این طور صحبت کردن برای کسی که لباس پیامبر اسلام(ص) را می پوشد و به عنوان الگو بر تن دارد،درست نیست.
عضو فراکسیون ولایی مجلس با بیان این که مجلس ما ولایی است و نمایندگان با مذهب و قومیت های مختلف ولایتمدار هستند، تاکید کرد: نمایندگان عصاره ملت و گوش به فرمان رهبری معظم هستند و جان بر کف رهبر معظم انقلاب هستند و نباید به آنها توهین شود.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه


6 − دو =