نماينده مردم اروميه در مجلس:

قطع وسیع درختان در آذربایجان توسط مافیای نامعلوم انجام می‌شود

قطع وسیع درختان در آذربایجان توسط مافیای نامعلوم  انجام می‌شود

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: اگر کمک‌های مردمی و کمک‌های داوطلبانه نبود مشخص نبود کشور در چه وضعیتی قرار می‌داشت. منتظر فروکش کردن بحران سیل هستیم تا مجلس به این مسئله ورود کند.
به گزارش آرازآذربایجان ، سیدهادی بهادری در تذکری شفاهی به رییس‌ جمهور، گفت: برنامه‌های معیشتی جنابعالی و کابینه شما پاسخگو نیست. نظام تولید و توزیع و نظام واردات و صادرات اشکالات جدی دارد. یک روز سیب‌زمینی و یک روز پیاز گران می‌شود و قوانین واردات و صادرات کالا هر روز تغییر می‌کند و هیچ ثباتی در این زمینه‌ها وجود ندارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تذکر به وزیر کشور، گفت: بارندگی‌ها نشان داد جنابعالی هیچ توجهی به مدیریت بحران در کشور نداشتید و مقوله مدیریت بحران در وزارت کشور در حاشیه قرار دارد. اگر کمک‌های مردمی و کمک‌های داوطلبانه نبود مشخص نبود کشور در چه وضعیتی قرار دارد. منتظر فروکش کردن بحران سیل هستیم تا مجلس به این مسئله ورود کند.
وی ادامه داد: قطع وسیع درختان در آذربایجان در حال انجام است و معلوم نیست این کار توسط کدام مافیا و با چه اهدافی انجام می‌شود.نماینده مردم ارومیه در مجلس به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، تذکر داد: دریاچه ارومیه هنوز احیا نشده است. به غلط اطلاعات نادرست به مردم ندهید. به دلیل بارندگی‌ها سطح تراز آب بالا آمده و برای احیای دریاچه آب باید سطح آب دریاچه سه متر بالا بیاید. باید پروژه‌های ستاد احیا با سرعت بیشتری ادامه یابد.
بهادری به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد: برای دریافت رای اعتماد از مجلس به ما قول دادید اصل ۱۵ قانون اساسی و آموزش زبان مادری در مدارس کشور را اجرا کنید با وجودی که کتاب‌های مربوطه چاپ شده است اما این قول شما هنوز اجرایی نشده است. از شما می‌خواهم در سال تحصیلی جدید این مهم را در دستورکار قرار دهید.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


− 3 = پنج