وزیر ارتباطات در اشنویه:

فناوری اطلاعات بسترساز صنعت گردشگری آذربایجان‌غربی است

فناوری اطلاعات بسترساز صنعت گردشگری آذربایجان‌غربی است

آرازآذربایجان-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فناوری اطلاعات بسترساز صنعت گردشگری آذربایجان‌غربی است بنابراین باید از این مهم برای فراهم سازی زیرساخت‌های توسعه منطقه استفاده شود.
محمدجواد آذری‌جهرمی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در اشنویه صورت گرفته و نسل‌های ۳ و ۴ در این شهرستان پیاده شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز مردم عرصه اطلاعات و فناوری را حق خود می‌دانند و به دنبال ارتباط با دنیا هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: جی‌اس‌ام روستایی در این منطقه به کار برده شده که در نوع خود قابل قبول است و از ۱۷۹ روستا تنها ۷ روستا ارتباط ندارند.
وی یادآور شد: در برنامه‌های پیش‌رو ۱۵۹ سایت نسل ۴ در آذربایجان غربی برپا می‌شود که ۶۰۰ روستا را در بر می‌گیرد که ۱۰۰ روستا تا پایان سال به خدمات پهن باند متصل می‌شود.
آذری‌جهرمی تأکید کرد: مطالبات جاده‌ای نیز صحیح است که دو سایت باید احداث شود تا کمبودها برطرف شود که تا پایان سال ایجاد می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: جمع بندی ما بر این است که شرایط اشنویه تا پایان سال در بحث فناوری و ارتباطات بسیار بهتر خواهد شد و فاصله مناطق روستایی و شهری در این میان بسیار کم خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اگر بتوان به وسیله فناوری اطلاعات ظرفیت گردشگری منطقه را به‌همگان نشان داد گام بسیار خوبی در راستای توسعه این منطقه است که باید در قابل خدماتی‌دهی صورت گیرد که در قالب بوم‌گردی می‌تواند ترویج یابد.
وی افزود: کاهش نرخ ارز سبب شده که منطقه مورد توجه گردشگران خارجی قرار گیرد چراکه هزینه‌ها کاهش می‌یابد از این رو آمادگی کامل برای برگزاری جلساتی در مورد اشتغال و گردشگری با نماینده مردم اشنویه در مجلس هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: پرسنل ۶۰ هزار نفری مخابرات گواهی می‌دهند که برای بهبود وضعیت معیشتی این افراد نهایت تلاش را به کار گرفته‌ایم و به دنبال به سر انجام رساندن این موضوع هستیم.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


نُه + 2 =