معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی:

طرح های سرمایه گذاری باعملکرد مناسب مدیریت شوند

طرح های سرمایه گذاری باعملکرد مناسب مدیریت شوند

آراز آذربایجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: گروه فنی و متخصص امور شهرسازی و عمرانی در راستای تسهیل و سرعت بخشی به راه اندازی یک طرح تجاری و رفاهی در شهرستان میاندوآب تشکیل شود.

رضا حسینی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی که با محوریت بررسی طرح سرمایه گذاری در شهرستان میاندوآب برگزار شد، گفت: دفتر فنی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و شورای شهر میاندوآب، نماینده سرمایه گذار و فرمانداری این شهرستان عضو این کمیته خواهند بود.
وی ادامه داد: این کمیته موظف است تا ظرف مدت ۱۵ تا ۲۰ روز طرح تجاری، رفاهی این شهرستان را بررسی و نتیجه را به کمیسیون ماده پنج شهرداری ارسال کند.
حسینی اظهار کرد: این طرح متعلق به شهر است و باید از این فرصت برای جذب سرمایه گذار و ایجاد جاذبه در شهر استفاده شود.
وی بیان کرد: مسوولان رعایت اصول ساخت و ساز در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و برای بهره برداری از این طرح بصورت یکپارچه و هماهنگ عمل کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: ظرفیت و پتانسیل خوبی در سطح شهرستان میاندوآب وجود دارد و بهره برداری از این امر در گرو مدیریت پروژه‌های سرمایه گذاری توسط شهرداری‌ها و مشارکت در طرح سرمایه گذاری است.
حسینی با اشاره به اینکه شهرداری مدافع عمران و آبادانی شهر است، ادامه داد: مدیریت صحیح طرح‌های سرمایه گذاری افزایش درآمدها را به دنبال دارد و باید در این خصوص عملکرد مناسب داشت.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه


4 × = سی شش