ضرب الاجل استاندار آذربایجان‌غربی به شهرداری‌ها برای پرداخت بدهی به سازمان همیاری

ضرب الاجل استاندار آذربایجان‌غربی به شهرداری‌ها برای پرداخت بدهی به سازمان همیاری

آرازآذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: شهرداری‌ها تا پایان سال بدهی‌های خود به سازمان همیاری شهرداری های استان را تسویه کنند.
محمدمهدی شهریاری روز شنبه در جلسه فوق العاده شورای سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی افزود: سازمان همیاری ظرفیت بالایی در ایفای نقش برای توسعه استان دارد و بهبود عملکرد این سازمان از اولویت‌های استان به شمار می رود.
وی اظهار داشت: شهرداری‌های استان به منظور خروج سازمان همیاری از وضعیت فعلی باید پیش از پایان سال نسبت به تسویه بدهی اقدام کنند.
وی ادامه داد: سازمان همیاری در سریع‌ترین زمان ممکن تدابیر لازم برای پرداخت حقوق معوق کارکنان خود را اتخاد کند تا مشکل آنان نیز حل شود.
آیدین رحمانی معاون امورعمرانی استاندارآذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه تعامل و همدلی رمز پویایی و توانمندسازی این سازمان است، گفت: تثبیت فضای همدلی، توجه به نیروی انسانی، برنامه ریزی برای کسب رتبه بندی پیمانکاری و استفاده از ظرفیت‌های سازمان برای سرمایه گذاری‌های کوتاه و بلند مدت از جمله اولویت‌های این سازمان است.
در این جلسه با تصمیم اکثریت اعضای جلسه با استعفای امیرابراهیمی هشترودی رییس سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی موافقت و حسین پزشکیان معاون برنامه ریزی سازمان به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب شد.
همچنین در راستای اجرای جزء ۹ بند ط تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۸، آیدین رحمانی معاون امورعمرانی استاندارآذربایجان‌غربی به عنوان رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های استان انتخاب شد.
جلسه فوق العاده شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان با دستور کار تعیین اعضای هیات مدیره و صدور مجوز اقدامات عمرانی خارج از استان برگزار شد.
سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی در سال ۱۳۶۹ بر اساس مصوبات وزارت کشور با هدف حمایت از شهرداری های استان تاسیس شد و با توجه به وظایف اساسی شهرداری ها درتامین نیازمندی های شهری و تاسیسات مورد نیازعمومی، به منظور کمک به تامین خود کفایی شهرداری های عضو از طریق تجمیع امکانات و سرمایه های کوچک و پراکنده آنها و اهتمام درکاهش اتکای اعضاء به عوارض، افزایش توان مالی شهرداری های عضو از طریق ایجاد درآمدهای ناشی از فعالیت های تولیدی، خدماتی بر طبق اصول بازرگانی و با شخصیت حقوقی مستقل و برابر مفاد اساسنامه اداره می شود و می تواند به کلیه عملیات و معاملات مالی، تجاری و بازرگانی اعم از واردات و صادرات و قبول نمایندگی شرکت ها و موسسات داخلی و خارجی و قبول پیمانکاری اعم از آن که به طور مستقیم و غیرمستقیم به تمام یا هر یک از موضوعات اساسنامه مربوط باشد مبادرت کند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۳:۲۱ ب.ظ

دیدگاه


+ 3 = دوازده