شورای شهر ارومیه هر چه سریعتر شهردار را انتخاب کند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواستار انتخاب سریعتر شهردار ارومیه توسط شورای اسلامی این شهر شد.
سیدسلمان ذاکر در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر باید هرچه سریع‌تر شهردار ارومیه را انتخاب کند افزود: شهر نباید بدون شهردار مدیریت شود و اعضای شورای اسلامی شهر باید هرچه سریع‌تر نسبت به انتخاب شهردار اقدام کنند تا شهر، شهروندان و کارکنان و کارگران شهرداری ارومیه در آینده دچار مشکلات نشوند.
وی با بیان اینکه توجه و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم از مهمترین اولویت‌های نمایندگان پارلمان ملی و محلی است، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا نمایندگان پارلمان ملی و محلی در کنار هم باشند و با همفکری و کمک بر یکدیگر می‌توان بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی را رفع کرد.
پس از بازداشت محمد حضرت پور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و موافقت استاندار آذربایجان غربی با درخواست بازنشستگی وی، “عدل دوست” به عنوان سرپرست شهرداری ارومیه معرفی شد.
در جلسه اخیر شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان شد شهردار جدید تا ۷ بهمن معرفی می‌شود اما تاکنون این امر محقق نشده و شهر ارومیه بدون شهردار اداره می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در این خصوص با تاکید بر اینکه باید مانع ایجاد شایعه در فضای اجتماعی شهر پیرامون انتخاب شهردار شد، گفت: سرپرست جدید شهرداری ارومیه تا سه ماه دیگر می‌تواند در این منصب باشد و اعضای شورا طبق قانون باید طی این مدت، شهردار جدید را انتخاب کنند.
حجت الاسلام محمد خلیل پور با بیان اینکه انتخاب یک سرپرست از داخل مجموعه شهرداری وظیفه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بود که به آن عمل شد، اظهار کرد: هرچند افرادی رزومه خود برای شهردار شدن را تحویل شورای اسلامی شهر داده اند ولی تا به این لحظه هیچ نامزدی برای تصاحب کرسی شهرداری ارومیه برنامه‌ای ارائه نکرده است.
به گزارش آراز آذربایجان به نقل از مهر، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ضرورت جلوگیری از تنش در مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: طی ماه‌های پایانی سال موضوع پرداخت حقوق‌ها و بدهی به پیمانکاران باید در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد و از حاشیه سازی خودداری شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


2 + = چهار