ترکيب تيم واليبال شهرداري اروميه براي فصل جديد مشخص شد

شهرداری ارومیه در اندیشه جبران دو فصل ناکامی

شهرداری ارومیه در اندیشه جبران  دو فصل ناکامی

گروه ورزشی: باشگاه شهرداری ارومیه امسال در کادر فنی تیم والیبال خود تغییراتی ایجاد کرده و ابراهیم وطن پرست جایگزین دارگان جورجوویچ صربستانی شده است تا شاید کار نیمه تمام ۲ فصل پیش خود را امسال جبران کند و بتواند یکی از سکوهای اولی یا نائب قهرمانی را برای این تیم و هوادارانش متعصبش به ارمغان آورد.
تیم والیبال شهرداری ارومیه امسال در پست پاسور به جای سعید معروف، ملی پوش صربستانی تیم کاله آمل یعنی ولادو پتکوویچ را جذب کرده و وحید سیدعباسی دیگر پاسور این تیم خواهد بود. در پست پشت خط زن نیز این تیم قرار داد فرهاد پیروت پور را تمدید کرده و به جای محمد محمدکاظم یک بازیکن گنبدی به نام میکائیل تاجر را جذب کرده است.
امسال اما ۳ بازیکن ملی پوش در پست دریافت کننده جذب این تیم شده‌اند. پوریا فیاضی، رحمان داوودی و میلاد عبادی‌پور ۳ ملی پوشی هستند که جذب این تیم شده‌اند و به همراه امیر برزگر در این پست حضور خواهند داشت. در پست سرعتی زن نیز شهرداری ارومیه با حامد رضایی قرار داد بسته و سعید مصطفی‌وند و علی رشیدی برای یک سال دیگر در این تیم ماندگار شده‌اند.در پست لیبرو اما عبدالرضا علیزاده پس از ۳ فصل دوری به خانه خود بازگشته تا با ایرج میکائیل‌زاده دیگر لیبروی این تیم برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی رقابت داشته باشد.
وطن پرست همچنین ساسان خداپرست کاپیتان سابق تیم ملی و ابراهیم قادر را به عنوان یار غار همیشگی خود به عنوان دستیارانش برگزید.سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان این که امسال ۹۰ درصد بازیکنان مدنظر ما جذب شده‌اند، اظهار کرد: ترکیب امسال تیم شهرداری تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است که باعث شده یک تیم یکدست داشته باشیم؛ این فصل ما بازیکن ستاره نداریم اما با توجه به حضور بازیکنان با انگیزه در تیم امیدواریم نتایج خوبی را در لیگ بگیریم.ابراهیم وطن پرست در پاسخ به این که آیا بازیکنی بود که شما نتوانستید امسال او را جذب کنید، گفت: در لیست من نام سعید معروف و و حمزه زرینی نیز بود اما متأسفانه آن‌ها با تیم‌های دیگر قرارداد بستند.یکی از دلایل جدایی سعید معروف از تیم شهرداری ارومیه در این فصل اختلاف نظر سابق وی با ابراهیم وطن پرست عنوان می‌شود که سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در این رابطه معتقد است: طرح چنین مسائلی از سوی عده ای است که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند پیش از آنکه من به عنوان سرمربی تیم انتخاب شوم، معروف به تیم متین ورامین رفت، او بازیکن حرفه ای است که هر جا به نفعش باشد آن را انتخاب می‌کند؛ معروف افتخار شهرمان است و هر مربی آرزو دارد بازیکنی مثل او را داشته باشد چنانکه نام او به عنوان نفر اول نیز در لیست من بود اما متأسفانه وی به متین ورامین رفت و ما مجبور شدیم پتکوویچ را جذب کنیم.
یکی از انتقادات وارده شده به تیم سال گذشته هزینه گزاف تیمی بود که سال گذشته عنوان پنجمی را از آن خود کرد. وطن پرست در این خصوص اظهار کرد: من نمی‌توانم در مورد تیم سال گذشته صحبتی کنم و حتی حرفی در خصوص مباحث مالی را ندارم چرا که من یک فرد فنی هستم و در حوزه کاری خودم صحبت می‌کنم؛ من براساس اهداف باشگاه شهرداری ارومیه که برگرفته از مطالبه هواداران بود لیست بازیکنان را دادم و اطلاعی ندارم که این اهداف در جهت کاهش هزینه‌ها بود یا افزایش آن.
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه که صحبت‌هایی ناموفق با جهانگیر سیدعباسی برای قبولی سمت دستیار اولی خود داشت، در این ارتباط اعلام کرد: صحبت‌هایی انجام شد اما ایشان شرایطی داشتند و در مقابل ما نیز شرایطی داشتیم که متأسفانه منجر به همکاری نشد، هر چند که در باشگاه به روی ایشان باز است و هر زمانی که بخواهند ما در خدمتشان خواهیم بود.
در فصل پیش تیم‌هایی چون باریج اسانس کاشان و متین ورامین با بازیکنانی که جذب کرده‌اند به عنوان تیم‌های پرستاره لیگ لقب گرفته و از رقبای اصلی تیم شهرداری ارومیه برای کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌روند سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در این رابطه نیز گفت: علاوه بر این دو تیم، تیم‌های پیکان و سایپا به عنوان دو تیم همیشه مدعی و میزان خراسان با بازیکنان تازه جذب کرده خود از دیگر مدعیان لیگ امسال هستند اما با این وجود ما از اول شهریور که تمریناتمان کلید می‌خورد، ۲ هدف را دنبال می‌کنیم؛ اولین هدف ما صعود به مرحله پلی آف خواهد بود و در صورت صعود، هدف دوم خود را بر قرار گرفتن در یکی از سکوها خواهیم گذاشت؛ البته این که من قول قهرمانی بدهم فکر می‌کنم عاقلانه نیست و هیچ مربی چنین قولی را نمی‌دهد.مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه نیز در خصوص تیم بسته شده برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شهرداری ارومیه اظهار کرد: تا جایی که در توانمان بود بازیکنان موثر و مدنظر سرمربی تیم را جذب کردیم تا حداقل در لیگ ۹۲ روی یکی از سکوهای قهرمانی بایستیم.
پیمان رضایی افزود: خوشبختانه تمامی نفرات تیم در پست‌های مختلف مشخص شده و با عقد قرارداد حضور آنان در ترکیب نهایی مسجل شده است.وی همچنین از برگزاری تورنمنت دوستانه با حضور تیم‌های باشگاهی ترکیه، صربستان و چند تیم مطرح داخلی خبر داد و افزود: این مسابقات برای کسب آمادگی هر چه بیشتر تدارک دیده شده است.مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با گلایه از هیئت والیبال آذربایجان غربی در همکاری کمرنگ با تیم والیبال این باشگاه، گفت: امسال چشم انداز ما کسب یکی از سکوهای لیگ برتر والیبال کشور است که امیدوارم با ترکیب این فصل تیم به آن برسیم. ?

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


× 1 = دو