معاون گردشگری کشور:

سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می شوند

سرمایه گذاران بخش گردشگری حمایت می شوند

آراز آذربایجان– معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: سرمایه گذاران در بخش گردشگری و صنعت توریسم حمایت می شوند.

«ولی تیموری» در بازدید از بزرگترین مجتمع گردشگری، تفریحی، اقامتی و ورزشی سیلوانا در شهرستان ارومیه افزود: این طرح موجب ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری در منطقه سیلوانا می شود و در صورت بهره برداری سایر سرمایه گذاران را برای فعالیت در بخش گردشگری استان ترغیب خواهد کرد.
وی اضافه کرد: راه اندازی سایت های مختلف این پروژه در این منطقه بکر و طبیعت آن موجب توسعه اقتصادی در منطقه سیلوانا می شود.
این پروژه از پنج سایت اصلی تشکیل شده که سایت اول آن در کنار جاده اصلی شهر سیلوانا قرار گرفته و شامل رستوران های سنتی و مدرن برای پذیرایی از مهمانان بویژه مهمانان خارجی با غذاهای سنتی است.
این مجتمع شامل شامل هتل چهار ستاره، سوئیت هایی جهت اسکان، ویلاهای اسکان دایم، مجموعه موتورسواری و دوچرخه کوهستانی، مجموعه والیبال و والیبال ساحلی و زمین تنیس، مجموعه اسب سواری و مینی گلف، مجتمع تجاری مرزی و رستوران های سنتی و مدرن، تئاتر روباز و کافی شاپ های مخصوص و پیست اسکی چهار فصل می باشد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۰۲ ب.ظ

دیدگاه


هفت + 8 =