رفع موانع تولید رویکرد مجلس یازدهم

رفع موانع تولید رویکرد مجلس یازدهم

گروه خبر: نماینده مردم شهرستانهای خوی و چایپاره در مجلس گفت: رویکرد مجلس رفع موانع تولید خواهد بود چرا که معتقدیم شکوفایی کشور در حوزه تولید در گرو محمل قانون است.
عادل نجف زاده با بیان اینکه رفع هرگونه قانون دست و پاگیر راهگشای توسعه صنعتی و اقتصادی در کشور است، افزود: مجلس یازدهم با رفع این موانع قانونی و سوق دهی صنعت و معدن به سمت تولید داخلی در جهت عمل به فرمایشات رهبری قدم برداشته و کشور را در جهت توسعه و رفع رکود هدایت می‌کند.
وی قانون را محور اصلی توسعه جوامع انسانی و باعث توسعه یافتگی کشور مطرح کرد و گفت: پس از گذشت ۴۱ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی ما بر اساس ظرفیت‌های بسیار غنی در حوزه‌های مختلف امروز به خود می‌بالیم که مردم محور توسعه در این کشور ولایی هستند.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی مجالس متعدد تشکیل شده در طول انقلاب را محل قانون گذاری و ریل گذاری توسعه جامعه مدنی در کشور و ترکیب نوع نمایندگان فاخر را در نوع توسعه یافتگی دخیل دانست و افزود: مجلس یازدهم رسالت سنگین پیگیری مطالبات مردم را عهده دارد چرا که اصلی ترین محور توسعه داشتن قوانین توسعه مدار است.
وی یکی از مشکلات اصلی کشور را وجود قوانین دست پاگیر برای دولت عنوان کرد و گفت: از دیگر رسالت‌های مجلس تنقیح قوانین و تقویت سیستم نظارتی مجلس است، چرا که قوه نظارت مجلس از یاد رفته و نمایندگان گذشته به جای افزایش دادن نظارت‌های مجلس به تورم قوانین و طرح و لایحه‌ها پرداخته‌اند.
نجف زاده به محوریت اولویت‌های مجلس یازدهم در برنامه ریزی های نمایندگان اشاره کرد و گفت: معاش و اقتصاد مردم، پیگیری ظرفیت‌های برجای مانده جمهوری اسلامی، استفاده از حداکثر ظرفیت‌های نظام برای بهره مندی مردم و ارتقای سیستم‌ها و ساختارهای مدیریتی کشور و نظارت عالیه بیشتر بر روند اجرایی دولت اولویت‌های مجلس یازدهم است.
arazazarbaijan.siyasi@gmail.com

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


8 × = چهل