رشد ۶ درصدی تناژ حمل شده توسط ناوگان باری آذربایجان غربی

رشد ۶ درصدی تناژ حمل شده توسط ناوگان باری آذربایجان غربی

آراز آذربایجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: نیمه نخست امسال تناژ حمل شده توسط ناوگان باری استان بالغ بر ۶ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد.
رشد ۶ درصدی تناژ حمل شده توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
ارسلان شکری اظهار داشت: تناژ حمل شده استان در نیمه نخست سال ۹۸ نزدیک به ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تن بوده که این مقدار با رشد بالغ بر ۶ درصدی در شش ماهه اول امسال به افزون بر ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید.
وی ادامه داد: طبق آمار، تعداد بارنامه صادر شده برای حمل این میزان کالا در استان رشد ۳/۶ درصدی را نشان می‌دهد به طوریکه صدور بارنامه در شش ماهه اول سال ۹۸ نزدیک به ۴۳۰ هزار فقره بود که در شش ماه اول سال ۹۹ این عدد نزدیک به ۴۴۵ هزار بارنامه رسید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در خصوص تناژ حمل شده و تعداد بارنامه صادر شده برای حمل سیمان نیز گفت: در بخش تناژ سیمان در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۷/۶ درصدی را شاهد بودیم به طوری که تناژ سیمان از نزدیک بر یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن در شش ماه نخست سال ۹۸ به بالغ بر ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تن در شش ماه نخست سال جاری رسید.
شکری اعلام کرد: تعداد بارنامه‌های صادره نیز رشد ۲۱/۵ درصدی در شش ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بخش حمل و نقل سیمان را حکایت دارد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰ ب.ظ

دیدگاه


یک × 4 =