رسوایی جدید برای فوتبال ایران؛ این‌ بار تفاوت فرهنگی در اینچئون

رسوایی جدید برای فوتبال ایران؛ این‌ بار  تفاوت فرهنگی در اینچئون

گروه ورزشی:‌طی دو و سه روز گذشته پلیس کره‌جنوبی اعلام کرد ‌در جریان بازی ایران و ویتنام ـ که به شکست چهار بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد ـ یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی یکی از مسئولان تیم ملی فوتبال ایران مورد آزار جنسی قرار گرفته که با شکایت زن کره‌ای، فعلا نمی‌تواند این کشور را ترک کند.
تیم ملی امید فوتبال کشورمان، علاوه بر ثبت یک شکست‌ سنگین و تحقیرآمیز در کارنامه ورزشی ایران، شاهکار‌های‌ دیگری نیز آفرید که مایه تاسف است.
بخشی از این شاهکار به برخورد زشت خانزاده در زمین با بازیکن ویتنامی برمی‌گردد ولی بخش دیگری از آن در بیرون ‌زمین چمن و در حاشیه مسابقه انجام شد؛ جایی که یکی از مسئولان تیم ملی فوتبال امید، به دنبال ایجاد»تفاوت فرهنگی«با یکی از خانم‌های حاضر در استادیوم از سوی پلیس کره‌جنوبی تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.
به گزارش»تابناک«‌ به نقل از رویترز، پلیس کره‌جنوبی، اعلام کرد ‌در جریان بازی ایران و ویتنام ـ که به شکست چهار بر یک تیم ملی کشورمان منجر شد.
یکی از زنان داوطلب برگزاری مسابقات از سوی یکی مسئولان تیم ملی فوتبال ایران مورد آزار جنسی قرار گرفته که با شکایت این زن کره‌ای، این فرد فعلا نمی‌تواند این کشور را ترک کند. مقامات پلیس کره‌جنوبی اعلام کردند، این مرد ?? ساله ایرانی پس از بازجویی، پذیرفته که تماس فیزیکی با یکی از داوطلبان امور اجرایی مسابقات داشته، ولی بر این باور است که هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است.
بنا بر این گزارش، یکی از مسئولان برگزاری مسابقات آسیایی اینچئون همچنین گفته است: فرد بازداشت شده، از مسئولان تیم ملی فوتبال ایران بوده است.
همچنین زن کره‌ای که ‌در این ماجرا مورد آزار جنسی قرار گرفته، به پلیس گفته که این اتفاق پس از مسابقه و هنگامی که وی و یکی از مسئولان تیم ملی می‌خواستند با هم عکس بگیرند، رخ داده است.
در این باره پلیس کره‌جنوبی اعلام کرد: هم‌اکنون فرد بازداشت شده‌ آزاد است، ولی اجازه خروج از کره‌جنوبی را ندارد.
همچنین کمیته رسمی مسابقات آسیایی »اینچئون بروس‌لی« را ‌مسئول رسیدگی این پرونده کرده و اعلام نموده که در ضمن بررسی این ماجرا، در صورت رخ دادن اتفاقات مشابه تنبیه سنگین‌تری‌ برای متخلفان در نظر خواهد گرفت. گفتنی است، روز گذشته، تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در بازی‌های آسیایی اینچئون با نتیجه ? ـ ? مغلوب ویتنام شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه


− دو = 4