رسانه ها جای خالی اصل شفافیت و پاسخگویی در انتخابات را پرکنند

رسانه ها جای خالی اصل شفافیت و پاسخگویی در انتخابات را پرکنند

گروه خبر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی گفت: شفافیت و پاسخگویی در انتخابات وتبیین آن از سوی رسانه ها منجر به مشارکت و انتخاب اصلح می شود.
به گزارش آراز آذربایجان ،حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر با بیان اینکه شفافیت و پاسخگویی از ضروریات برنامه‌ها و عملکرد نامزدهای انتخابات است، افزود: این دو اصل مهم نه بعد از انتخابات و روی کارآمدن شوراها بلکه قبل از انتخابات و حین تبلیغات باید تبیین و به عنوان مطالبه عمومی از سوی رسانه‌ها با روش‌ها و ابزار مختلف همانند راه اندازی پویش و چالش مطرح شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به کسرت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شورای نظارت و اجرایی صلاحیت عمومی و شکلی نامزدها را مدنظر قرار می‌دهد در حالی که صلاحیت کارآمدی، نوآوری و علمی نامزدها با رعایت شفافیت و پاسخگویی می‌تواند بیش از پیش برای مردم و جامعه از سوی رسانه‌ها تبیین شود.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز به دلیل فضای مناسب گردش اطلاعات و نقش مهم شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نسبت به دوره‌های گذشته مردم دیگر فریب شعارهای فریبنده و در برخی مواقع توخالی را نمی‌خورند، گفت: نامزدهایی که در بیان گرفتار و رفتار شفاف بوده و به اصل پاسخگویی معتقد باشند شانس بهتر و بیشتری در انتخابات خواهند داشت.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


هفت − = 1