دولت در انتخاب استاندار به آذربایجان‌غربی نگاه ویژه‌ای داشته باشد

دولت در انتخاب استاندار به آذربایجان‌غربی نگاه ویژه‌ای داشته باشد

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با ارسال نامه ای خطاب به آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهوری اسلامی ایران، بر نگاه ویژه دولت در همه زمینه ها به این استان به ویژه انتخاب استاندار تاکید کرد.
به گزارش آراز آذربایجان، در این نامه که حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی خطاب به رییس جمهوری ارسال کرده، آمده است: آذربایجان_غربی با برخورداری از ظرفیت ها و قابلیت های بسیار ارزشمند مادی و معنوی یکی از استان های ویژه کشور پهناور اسلامی بوده از این روست که در ‏طول سالیان متمادی همواره مورد توجه دشمنان خارجی و معاندین داخلی از جمله گروه های تجزیه طلب بوده است.
در ادامه این نامه تاکید شده است: به شهادت تاریخ گلگون استان قهرمان پرور آذربایجان غربی، این مردم ولایتمدار و غیور استان بودند که از اقوام مختلف در کنار یکدیگر با تقدیم ۱۲ هزار شهید همواره در پاسداری از تمامیت ارضی ایران اسلامی جان فشانی کردند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اضافه کرده است: این سرمایه معنوی و افتخار ماندگار در دفاع از کیان ایران اسلامی در کنار قابلیت های مادی استان، ضرورت نگاه ویژه دولت عدالت محور سیزدهم را در تمام امور خصوصا تعیین عالی ترین مقام اجرایی استان به عنوان سکاندار امور اجرایی آن بیش از پیش نمایان می سازد.
حجت الاسلام والمسلمین اظهار امیدواری کرده که با انتصاب فردی خوشنام، جامع الاطراف و توانمند و انقلابی به عنوان استاندار، ضمن ایجاد همدلی در بین تمامی نیروهای انقلاب از اقوام و مذاهب مختلف حاضر در استان، به دور از سیاسی کاری های رایج در جوامع مدعی مردم سالاری، با همراهی تمامی دلسوزان واقعی در سطح استان و استفاده از ظرفیت های ارزشمند نیروی انسانی موجود، در مسیر خدمت به مردم همیشه در صحنه به عنوان ولی نعمتان واقعی انقلاب و همچنین محرومیت زدایی از چهره آذربایجان غربی که همواره از این محرومیت رنج برده است، گام برداشته شود. طی روزهای اخیر شایعات بسیاری در خصوص انتصاب استاندار آذربایجان غربی در فضای مجازی مطرح بوده و بیش از ۲۰ نفر به عنوان گزینه های دولت در این حوزه مطرح شده است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


+ 2 = پنج