دولت جدید کانون های فساد در برخی نهادها را نابود کند

دولت جدید کانون های فساد در برخی نهادها را نابود کند

گروه خبر:امام جمعه موقت ارومیه گفت: دولت جدید، کانون های فساد که در برخی سازمان ها و وزارتخانه ها وجود دارد و مشکل اصلی و مهم اقتصاد ماست، باید نابود کند.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، به احتکار برخی اقلام دارویی و اقلام پرمصرف توسط افراد سودجو اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه اقلام پرمصرف را در برهه‌ای از زمان انبار کرده و با احتکار این اقلام در شرایط سخت حاکم بر جامعه، به فکر منافع شخصی خودمان باشیم، شرط مسلمانی را به جا نیاورده‌ایم.
وی با بیان اینکه از دولت مردمی و انقلابی انتظار می‌رود به وظایف اصلی خود مشغول باشند، اذعان داشت: از گوشه و کنار شنیده می‌شود که دشمن به دنبال جریان‌سازی فضای روانی هستند تا با بیان مسائل کاذب، دولتمردان را به حاشیه بکشند که انتظار می‌رود مسئولان تلاش جهادی داشته باشند و دشمن آنها را گرفتار اشتباه محاسباتی نکند.
حیدری‌زاد با بیان اینکه کانون‌های فساد در برخی وزارتخانه‌ها لانه کرده، گفت: رهبر معظم انقلاب بحث تعارض منافع را مطرح کردند که باید دولت به این موضوع بیشتر ورود یابد.
وی گفت: دولت باید دست افرادی که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح داده‌اند و به دنبال رانت هستند، را از سیستم بانکی قطع و بحث تعارض منافع را به عنوان پدیده شوم از وزارتخانه‌ها حذف کنند.
وی در ادامه به عذاب پس از مرگ برای افراد گناهکار اشاره کرد و افزود: توجه به معاد سیره زندگی امامان و بزرگان دینی بود و اگر انسان به معاد توجه کند زندگی‌اش با طراوت معنوی همراه خواهد بود.
امام جمعه موقت ارومیه تصریح کرد: در طول تاریخ هیچ افرادی مثل امامان معصوم از سوی حکومت‌ها در فشار و سختی نبودند، اما در این شرایط سخت، امامان معصوم با هدایت حکیمانه، جریان شیعه را هدایت کرده‌اند تا در تاریخ اثرگذار باشند.
حیدری‌زاد ادامه داد: بزرگترین تحولات اجتماعی تاریخ همان جریان پیروان اهل دین و جریان شیعه است که در تاریخ معاصر نقش شیعیان را در تحولات اجتماعی به خوبی مشاهده کرده‌ایم و دیده‌ایم که شبکه متصل انسانی تا چه حد در این زمینه تاثیرگذار بوده به طوری‌که شیعیان در طول تاریخ مقابل مستبدترین حکومت‌ها ایستادگی کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز شبکه عظیم انسانی پیروان اهل بیت در مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای و تحولات فکری اثرگذار هستند نتیجه تبعیت از فرامین بزرگان دینی است.امام جمعه موقت ارومیه انقلاب اسلامی را در تاثیرگذاری مناسبات بین‌المللی موفق عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با کمک شبکه عظیم انسانی توانسته در منطقه حرف اول را بزند.حیدری‌زاد افزود: امامان معصوم به شیعیان یاد داده‌اند که شیعه باید تحت رهبری رهبری صالح، اسلام شناس، فقیه، عادل، خدا ترس و مخالف هوای نفس باشد و مقام معظم رهبری نیز تمام این شاخصه‌ها را دارند.
وی رمز موفقیت پیروان اهل بیت را در طول تاریخ ناشی از تبعیت از رهبری عنوان کرد و اظهار داشت: ائمه نیز تاکید داشتند که رهبری عادل بر مسلمانان و شیعان وجود داشته باشد تا به عنوان مرجع علمی و دینی مسلمانان باشد که انقلاب اسلامی این نعمت را برای مردم به ارمغان آورد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


شش + 7 =