استاندار آذربايجان غربي :

دولت تدبیر و امید دنبال حزب‌گرایی نیست

دولت تدبیر و امید دنبال حزب‌گرایی نیست

گروه خبر: مقام عالی استان در دیدار با فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ادارات استان بسیج را حافظ و پاسدار ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب دانست و گفت: پاسداری، گسترش و تعمیق ارزشها، باورها و اعتقادات اسلامی در جامعه از اهداف و رسالت های اصلی بسیج است.
قربانعلی سعادت در این دیدار که در سالن جلسات حوزه استاندار ترتیب یافت، اظهار نمود: بسیج همواره در فعالیت های خود ،مکتب اسلام و سیره انبیاء و ائمه اطهار(ع) را الگو قرار داده و این یکی از افتخارات ارزشمند بسیج است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شعار دولت یازدهم گفت: اعتدال گرایی و امیدآفرینی در جامعه از جمله سیاست های اصلی دولت یازدهم است که امید می رود تشکل های انقلابی همانند بسیج نیز در راه تحقق این اهداف، دولت را یاری نمایند.
استاندار آذربایجان غربی اضافه نمود: رفع مشکلات مردم بخصوص مشکلات معیشتی و اشتغال زایی برای جوانان در استان نیز از دیگر اهداف مهم دولت است که باید با تعامل و همدلی همه گروهها، نخبگان، بسیجیان و مدیران و مسئولان محقق شود.
در ادامه دیدارهای استاندار آذربایجان غربی با مسئولان استان، سعادت در در دیدار با مدیران سازمان های بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اوقاف و امور خیریه ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، هلال احمر و بیمه ایران استان که در محل حوزه استانداری ترتیب یافت گفت: دولت تدبیر و امید دنبال حزب گرایی نیست و با امید دهی به مردم و اعتدال گرایی سعی دارد مسائل و مشکلات پیش رو را حل کند.
مقام عالی استان در این دیدار ضمن بیان این که فعالیت های مختلف انجام یافته آثار و برکاتی نیز به دنبال خود خواهد داشت افزود: تمامی اقدامات و فعالیت های خیر انجام یافته در زمینه های مختلف خدمت رسانی به مردم تداوم دارد و نزد خداوند تبارک و تعالی محفوظ می باشد.
قربانعلی سعادت در ادامه با اشاره به این که حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی با عمل امکان پذیر است خاطر نشان نمود: شعار دادن در زمینه حفظ ارزش ها جایگاهی ندارد و باید در این زمینه بیشتر به نحوه عمل و اقدامات انجام یافته توجه کرد.
وی افزود: اقدامات انجام یافته توسط شما عزیزان و تکریم ارباب رجوع در دستگاههای مختلف حمایتی ، خدمات رسان و امدادی استان همان حفظ ارزش ها است و باید این مهم نیز بیش از پیش تقویت شود.استاندار آذربایجان غربی تکریم خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران را مهمترین نمود حفظ ارزش ها و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این که مطالبات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جزء اولویت های کاری در استان باشد بسیار مهم است و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز باید بر این نکته بیش از پیش توجه کند. سعادت با بیان این که در آذربایجان غربی قومیت ها و ادیان مختلفی زندگی می کنند گفت: اقشار مختلف استان باید از حقوق شهروندی یکسانی برخوردار باشند و باید با برنامه ریزی های کارشناسانه دشمن را در تفرقه افکنی میان قومیت ها و ادیان مختلف ناکام گذاشت.وی ادامه داد: مردم در انتخابات اخیر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند و ما مسئولین نیز باید در نوبه خود وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۹:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = یک