دستورهای صحن علنی مجلس با مشکلات مردم تطابق ندارد

دستورهای صحن علنی مجلس با مشکلات مردم تطابق ندارد

گروه خبر: نماینده ارومیه در مجلس گفت: وقتی دستور‌های صحن علنی را بررسی می‌کنیم با مشکلات مردم مطابقت ندارد.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی طی تذکری بیان کرد: وقتی دستورهای صحن علنی را بررسی می‌کنیم با مشکلات مردم مطابقت ندارد و حتی با مشکلاتی که معاندان علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند نیز، متناسب نیست.
مجلس شورای اسلامی طی تذکری بیان کرد: وقتی دستورهای صحن علنی را بررسی می‌کنیم با مشکلات مردم مطابقت ندارد و حتی با مشکلاتی که معاندان علیه جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند نیز، متناسب نیست.
وی ادامه داد: اخیراً رئیس جمهور عمده مشکلات ناشی از اینکه برجام به نهایت نرسید و عملیاتی نشده است را گردن مجلس انداخته‌اند.
نماینده ارومیه با بیان اینکه چرا مجلس مستدل و منسجم به اظهارات رئیس جمهور پاسخ نمی دهد؟ گفت: چرا پارلمان درباره قیمت میلگرد، آهن، سیمان، مرغ و بیکاری هزاران کارگر، تورم کمرشکن در مناطق مختلف و محروم عکس‌العمل نشان نمی دهد یا طرح و لایحه ای در دستور ندارد؟حجت‌الاسلام ذاکر بیان کرد: در مورد اعاده طرح یا لایحه از شورای نگهبان نیم ساعت بحث می‌کنیم، اما امروز باید مشکلات مردم را حل کنیم. امروز واقعا حس کردم دور از مشکلات مردم حرکت می‌کنیم و این درحالی است که شأن مجلس را زیر سوال بردند و باید مستدل نشان داد مجلس راه انقلاب و شهدا را رفته است.
در ادامه علی نیکزاد نایب رئیس اول پارلمان در پاسخ به این نماینده تصریح کرد که هیئت رئیسه بر اساس قانون آیین‌نامه رفتار می‌کند اما شما در دستوری دیگر، موضوع به حق دیگری را بیان کردید.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۲ ب.ظ

دیدگاه


− یک = 8