در تراکتورسازی به روی انصاری‌فرد باز است

در تراکتورسازی به روی  انصاری‌فرد باز است

گروه خبر: مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: سقف بودجه را رعایت کردیم و از ابتدا می‌خواستیم باشگاه و بازیکن صادق باشند.
جمشید نظمی در گفت‌وگو با فارس، در مورد نامه‌ای که به علی کفاشیان در مورد رعایت سقف قرارداد از سوی باشگاه تراکتورسازی نوشته است عنوان کرد: البته برخی باشگاه‌های دیگر هم این سقف را رعایت کردند. مهدی تاج اعلام کرد که برخی باشگاه‌ها این سقف را رعایت نکردند اما ما به طور کامل به این مسئله پایبند بودیم. می‌خواستیم اقدام درستی که انجام دادیم را مطرح کنیم و باید بدانیم که اگر در ادامه کنترلی روی سقف قرارداد صورت نگیرد در آینده وضعیت بدتر می‌شود و به همان روال قبل باز می‌گردد.وی در پاسخ به این سوال که آیا در سال آینده با توجه به اینکه سایر باشگاه‌ها این سقف را رعایت نکردند خود را ملزم به انجام این کار می‌دادند خاطرنشان کرد: دغدغه ما همین است شاید اگر این مسئله رعایت نشود سال بعد باشگاه‌هایی که این مسئله را رعایت کردند خود را ملزم به پایبندی به این قانون ندانند نباید این اتفاق رخ دهد برخی مبالغ غیرواقعی اعلام کردند. همان زمان که بحث سقف قرارداد مطرح شد می‌خواستم نامه حمایتی خودم را ارائه کنم اما صبر کردم تا این کار را انجام دهیم و سپس حمایت خود را اعلام کنیم.مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر عدم رعایت حق پخش از سوی برخی باشگاه‌ها از این مسئله ناراحت نیست اظهار داشت: ناراحتی از این موضوع ندارم هدف ما از ابتدا به وجود ‌آوردن سر و صدا و جذب بازیکنان اسم‌دار نبوده است. ما به دنبال بازیکنی بودیم که بتواند مشکلات تیم را برطرف کند و خواسته‌های سرمربی را برآورده کند ما می‌خواستیم بازیکن با باشگاه صادق باشد و با مبلغ واقعی قرارداد ببندیم اصلا این فکر را که چون با مبلغ واقعی قرارداد بستیم و سقف را رعایت کردیم و از سایر حریفان جا ماندیم را نمی‌کنیم ما به کاری که انجام دادیم اعتقاد داشتیم.نظمی در مورد اینکه شاهین ثاقبی را به تیم ملی امید دادند اما برخی باشگاه‌ها با آوردن بهانه از این کار طفره می‌روند گفت: فلسفه باشگاه‌داری در همه دنیا فراهم کردن بستر رشد بازیکنان است تا تیم‌های ملی قوی تشکیل شود. ما در قراردادهایمان بندی قرار دادیم که در صورت دعوت بازیکنان به تیم ملی پاداش‌هایی را به آن‌ها اختصاص دهیم و با این کار در پی بالا بردن انگیزه و تلاش بازیکنان بودیم. همکاری بسیار خوبی با تیم ملی داریم و دوست داریم در کنار اینکه عملکرد خوبی ارائه می‌دهیم بازیکنان خوبی را به تیم ملی کشور معرفی کنیم و بتوانیم اصول خوبی در باشگاه‌داری داشته باشیم.وی در مورد برگزاری مراسم بهترین‌های لیگ سیزدهم و اینکه آیا توقع نداشتند نماینده‌ا‌ی در این برنامه داشته باشند خاطرنشان کرد: به هر حال این نظر مسئولان برگزارکننده بود البته کریم انصاری‌فرد جایزه آقای گلی را دریافت کرد امیدوارم فصل آینده عملکردی ارائه کنیم که بتوانیم نماینده‌های بیشتری در مراسم بهترین‌ها داشته باشیم.
نظمی در مورد جذب کریم انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: هفته گذشته رسول خطیبی با او صحبت کرد و اعلام کرده بود در این هفته برای صحبت به تبریز می‌اید اما فردای صحبت با خطیبی انصاری‌فرد اعلام کرد قصد حضور در ایران را ندارد نمی‌دانم او چه تصمیمی دارد اما با جذب لوسیانو ادینهو در خط حمله شرایط خوبی داریم و خلا زیادی احساس نمی‌کنیم. تراکتورسازی تیم خود انصاری‌فرد است و او هر زمان که بخواهد در باشگاه به رویش باز است.مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اسپانسر این تیم برای فصل آینده عنوان کرد: مدیران همراه اول با صداقت با ما برخورد نکردند و وقت ما را برای انتخاب اسپانسر گرفتند.
به هر حال ما منتظر این اسپانسر بودیم و آن‌ها زمان را از ما گرفتند خدا بزرگ است و ان‌شاءالله در چند روز آینده اسپانسر باشگاه را مشخص می‌کنیم.وی در پایان در مورد دیدار مقابل ذوب آهن گفت: خدا را شکر در بازی اول عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. تلاش می‌کنیم با کسب ۳ امتیاز از اصفهان به خانه برگردیم. بازیکنان وضعیت خوبی دارند و می‌توانیم در این دیدار هم به پیروزی برسیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۱ ق.ظ

دیدگاه


پنج − = 3