توقف مسکن مهر به ضرر اقشار آسیب‌پذیر جامعه است

توقف مسکن مهر به ضرر اقشار آسیب‌پذیر  جامعه است

گروه خبر: نایب رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت : موافق توقف مسکن مهر نیستیم ، توقف این طرح به ضررا قشار آسیب پذیر جامعه است .
علی اکبر آقایی درگفت و گوی اختصاصی افزود: اعضای کمیسیون عمران مجلس، با توقف طرح هایی همانند مسکن مهر موافق نیستند و از ادامه این نوع طرح ها که به کاهش قیمت مسکن و خانه دار شدن اقشار مردم منجر می شود حمایت می کند.
وی اظهارکرد : یکی از ویژگی های مسکن مهر این است که زمین در قیمت تمام شده مسکن رقم کمتری را به خود اختصای می دهد که در خانه دار شدن اقشار کم درآمد نقش مهمی دارد.
نایب رییس کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان کرد: هر پروژه ای که به افزایش ساخت و ساز و تولید مسکن با قیمت متناسب منجر شود، قطعا با موافقت مجلس مواجه خواهد شد.
نماینده مردم سلماس در مجلس اضافه کرد : در این راستا وزارت راه و شهرسازی طرح جدیدی را ارائه داده که پس از تصویب و تایید مجلس، می تواند جایگزین مسکن مهر شود .
آقازاده یاد آور شد : طرح مسکن مهر دولت های نهم و دهم نیز از طرح های خوبی است که می تواند در کنار طرح جدید وزارت راه و شهرسازی ادامه یابد.
وی افزود : شرایط فعلی جامعه ایجاب می کند برای رفع بزرگترین دغدغه مردم ، به فرموده رهبرمعظم انقلاب دولت یازدهم از نقاط قوت دولت قبلی بهره بگیرد و از تجربیات آن استفاده کند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۴:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


نُه × = 72