معاون سياسي امنيتي استاندار :

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند درآذربایجان غربی اتخاذ شده است

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند درآذربایجان غربی اتخاذ شده است

گروه خبر: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در استان اندیشیده شده است.
به گزارش آرازآذربایجان ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه دولت تصمیم جدیدی برای تقسیمات کشوری در سطح این استان ندارد، گفت: نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم این موضوع را دست‌آویز تبلیغاتی قرار ندهند. علی مصطفوی در جلسه ستاد انتخاباتی آذربایجان‌غربی که در محل استانداری برگزار شد، افزود: آخرین آیین‌نامه اجرائی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری (سال ۱۳۹۵ لازم‌الاجراست و فرمانداران باید ادعای احتمالی نامزدهای انتخاباتی در این خصوص را رصد کنند تا با احساسات مردم بازی نشود. وی با تاکید بر اینکه براساس قانون هرگونه استفاده از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع است، افزود: مجریان انتخابات ممنوعیت استفاده از وسایل وزارتخانه‌ها و ادارات وابسته به دولت و سازمان‌هایی که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند را مورد توجه قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه طبق برنامه زمانی ۱۰ تا ۱۶ آذر سال جاری زمان ثبت‌نام انتخابات مجلس یازدهم اعلام شده است، اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در استان اندیشیده شده است. وی گفت: به فرمانداران نیز ابلاغ می‌شود تا محل‌های اخذ رای را به خوبی آسیب‌شناسی کنند تا در زمان برگزاری انتخابات از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود. وی اضافه کرد: پوشش مخابراتی و آموزش‌های لازم برای مجریان انتخابات نیز نباید فراموش شود و فرمانداران در شهرستان‌های مختلف استان باید در این خصوص برنامه‌ریزی کنند.بر اساس تایید شورای نگهبان، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۸ و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ ۲ اسفند سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۰ ق.ظ

دیدگاه


1 + هفت =