تماشاچیان والیبال لیگ‌ملتها؛ از سر دادن هرگونه شعار تفرقه انگیز خودداری کنند

تماشاچیان والیبال لیگ‌ملتها؛ از سر دادن هرگونه شعار تفرقه انگیز خودداری کنند

آرازآذربایجان-امام جمعه ارومیه گفت: آمریکا نمی تواند ملت ایران را از مسیر خود منحرف کند.
حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد افزود: سخنان رهبر انقلاب در دیدار با نخست وزیر ژاپن به ملت ایران عزت واعتبار بخشید وایشان به رهبریت زینت دادند.
*حجت الاسلام قریشی بااشاره به سخنان رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن
تصریح کرد: ایشان به صراحت اعلام کردند آمریکا و شخص ترامپ قابل اعتماد نیست و مذاکره دوباره باآمریکا به ضرر کشور ونظام است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: آمریکا درطول چهل سال نتوانسته ملت ایران را از راه خود منحرف کند و بعدازاین هم نخواهد توانست.
امام جمعه ارومیه به برگزاری مسابقات لیگ ملت ها درارومیه اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات یک ظرفیت وامتیاز برای استان است و باید از این ظرفیت درجهت توسعه اقتصادی و گردشگری استان استفاده کرد.
وی ادامه داد: دشمن در پی این است که فرهنگ خود را بر ما قالب کند نباید برگزاری این مسابقات و تاکید برحضور بانوان در ورزشگاه احکام دینی ما را به چالش بکشد.
حجت الاسلام قریشی باتاکید به حفظ نظم توسط تماشاگران یاد آور شد: مردم هوشمند استان در زمان تماشای بازی از سردادن هرگونه شعار تفرقه انگیز در سالن خودداری کنند چرا که برگزاری این بازی ها حکم آبرو را برای استان دارد.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۱ ب.ظ

دیدگاه


+ نُه = 17