فرمانده انتظامي آذربايجان غربي تاکيد کرد

تلاش برای کاهش مشکلات اجتماعی استان با همکاری مسئولان

تلاش برای کاهش مشکلات اجتماعی استان با  همکاری مسئولان

گروه خبر:فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: همکاری با کمیته امداد آذربایجان غربی برای کاهش آسیب‌‌ها و مشکلات اجتماعی امری لازم است.
به گزارش آرازآذربایجان، ناصر اصلانی در آئین دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی جلال حسین‌‌زاده که در سالن جلسات این مجموعه تشکیل شد، اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌ها و معضل‌های اجتماعی باید با نهادهای مختلف به ویژه کمیته امداد استان تلاش شود.
وی با اشاره به اینکه برای تحقق یافتن امنیت و توسعه همه‌جانبه نهادهای مختلف باید همکاری نزدیک با یکدیگر داشته باشند، افزود: این دو عنصر به معنای واقعی کلمه لازم و ملزوم یکدیگر هستند، پس برای تحقق یافتن آن تلاش شود.
این مسئول لازمه تحقق توسعه همه‌جانبه را امنیت پایدار دانست و یادآوری کرد: برای تحقق یافتن این موضوع نهادهای مختلف باید همکاری منسجم و نزدیک با یکدیگر برقرار کرده، و بسترهای لازم برای تحقق یافتن آن به بهترین شکل فراهم کنند.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد استان اشاره و خاطرنشان کرد: با دست یافتن به امنیت پایدار می‌توان برای سلامت فکری، اخلاقی و اجتماعی جوامع انسانی بیش از پیش تلاش کرده و ثمره‌های آن را هم دید.
اصلانی با بیان اینکه نهادها و سازمان‌های مختلف در شکل‌گیری جامعه با شهروندان سالم و موفق تا اندازه زیادی موثر واقع می‌شوند خاطرنشان کرد: در این صورت می‌توان بسترهای لازم برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم کرد.
این مسئول به همکاری با کارشناسان و تلاشگران کمیته امداد امام خمینی در سراسر استان و شهرستان‌های آذربایجان غربی در زمینه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری با این سازمان منشاء خیر و برکت است.فرمانده انتظامی آذربایجان غربی بیان داشت: این مجموعه به معنای واقعی کلمه یادگار و میراث بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، بنابراین با احساس مسئولیت‌ مضاعف در زمینه‌های مختلف وارد عرصه همکاری می‌شود.
اصلانی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان برای توسعه نظم، امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان غربی جهت همکاری آمادگی لازم را دارد، گفت: در این راستا از همه ظرفیت‌‌های موجود استفاده می‌شود.
این مسئول به اجرای برنامه‌های علمی آموزشی، فرهنگی و اجتماعی همچنین خدمات انتظامی با نهادهای مختلف از جمله کمیته امداد آذربایجان غربی اشاره کرد و بیان داشت: برای توسعه دامنه مشارکت‌های مردمی به طور گسترده اهتمام می‌شود.
*ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان با همراهی نیروی انتظامی آذربایجان غربی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: خدمات مشاوره‌ای رایگان با همراهی نیروی انتظامی استان به مراجعه‌کننده‌ها ارائه می‌شود.جلال حسین‌زاده دراین دیدار اظهار داشت: امنیت حاکم در جامعه به معنای واقعی کلمه محصول فعالیت تلاشگران نیروی انتظامی است.وی با اشاره به اینکه برای ساماندهی خانواده‌هایی که سرپرست آنها زنان هستند، از نیروی انتظامی استان و خادمان این عرصه کمک گرفته می‌شود، افزود: همچنین در ساماندهی کودکان خیابانی و رسیدگی به وضع آنها از این مجموعه کمک می‌گیریم.این مسئول با بیان اینکه در راستای کمک به قوام و استحکام نهاد خانواده و رفع مشکلات مددجویان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌شود، بیان داشت: خدمات مشاوره‌ای رایگان با کمک نیروی انتظامی به افراد معرفی شده از طرف این مجموعه ارائه می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در زمینه‌های مختلف همکاری گسترده‌ای با ماموران نیروی انتظامی استان و سایر نهادهای فعال در این زمینه داریم گفت: به این ترتیب برای حفظ امنیت استان ایفای نقش می‌کنیم.حسین‌زاده به برگزاری همایش مبارزه با اعتیاد با مشارکت کمیته امداد شهرستان شوط با حضور جانشین ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و بیان داشت: این گردهمایی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور شهرستان برگزار شد.
این مسئول با بیان اینکه برای سطح آگاهی اقشار مختلف مردم به ویژه مددجویان پیرامون آسیب‌های ناشی از بلای خانمان‌سوز اعتیاد به طور مستمر تلاش می‌شود، گفت: باید به معنای واقعی کلمه برای مراقبت از نسل جدید گام برداریم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه همه نهادها هر یک به سهم خود باید برای ایفای نقش در این زمینه گام برداشته شود، اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم‌نهاد در این زمینه گام بردارند.وی با اظهار اینکه در سال »دولت و ملت همدلی و همزبانی« طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، بیان داشت: باید تعامل و همکاری بین نهادهای مختلف بیش از پیش افزایش پیدا کند، تا نتایج مورد انتظار حاصل شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


7 − = دو