مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري:

تروریست ها در صدد ایجاد شکاف قومیتی در ایران هستند

تروریست ها در صدد ایجاد شکاف قومیتی در ایران هستند

گروه خبر:مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی اقدام تروریستی اخیر را تروریسم فراقومی و فرا دینی عنوان کرد. هوشنگ عطاپور گفت: حملات کور گلادیاتورهای داعش به مردم بی گناه تهران در حرم مطهر امام خمینی ره و دفتر ملاقات مردمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، انتقام از مردم سالاری دینی مردم مسلمان ایران و ایجاد تفرقه در صفوف مستحکم مردم ایران بود.
وی ادامه داد: شلیک مرگبار به شهروندان بی دفاع در مکان های عمومی، اقدام رذیلانه و حیوانی است و هرگز نشان افتخاری به عاملان این جنایت نیست. وی با بیان اینکه تروریست ها مانند گذشته تلاش می کنند با ایجاد وحشت در جامعه ،به جنگ روانی در میدان عملیاتی خود نیز دامن بزنند گفت: همه گروه های سیاسی داخلی باید بدانند نظام امنیت کشور یکپارچه است و همه باید در راستای تامین منافع ملی تلاش کنند. مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تروریست های تکفیری و داعشی در صدد ایجاد شکاف قومی در ایران هستند گفت: تکلم چند تروریست به زبان کردی و یا هر زبان دیگری هرگز به منزله انتساب امر به کلیت اقوام ایرانی نیست.
عطاپور تصریح کرد: باید این نکته را بپذیریم که تروریسم و خشونت طلبان معاصر فرا مرزی،فراقومی و فرا دینی هستند. مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی در گفت و گو با ایسنا گفت: تکلم به زبان خاص و یا تعلق به دین و یا مذهب خاص جانیان و تروریست ها هیچ ارتباطی به کلیت اجتماع قومی و مذهبی ندارد و نباید اجازه داد؛ فرصت طلبان از این رخدادهای برنامه ریزی شده ی خلافت نامشروع داعش، برای ضربه زدن به وحدت ملی و انسجام درونی ایرانیان استفاده بکنند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۲ ق.ظ

دیدگاه


× 7 = چهارده