برق مصرفی دانشگاه ارومیه از طریق نیروگاه خورشیدی تامین می‌شود

برق مصرفی دانشگاه ارومیه از طریق نیروگاه خورشیدی تامین می‌شود

آرازآذربایجان-رئیس دانشگاه ارومیه گفت: با ساخت نیروگاه خورشیدی در داخل دانشگاه ارومیه، نیروی برق مصرفی این دانشگاه تأمین می‌شود.
رحیم حب نقی با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید به دانشجویان اظهار داشت: امسال هم طبق روال سال‌های قبل کمیته استقبال از دانشجویان جدیدالورود تشکیل شده و سعی شده تا این مراسم‌ها و این استقبال‌ها بهتر از دوره‌های گذشته باشد تا نواقص و ایرادات قبلی را نداشته باشد.
وی افزود: سعی شده است که از سیستم الکترونیکی به‌جای دستی استفاده شود تا خانواده‌ها هنگام ثبت‌نام احساس خستگی نکرده و با کوچک‌ترین مشکلی مواجه نشوند.
رئیس دانشگاه ارومیه با اعلام خبر ساخت نیروگاه خورشیدی در داخل دانشگاه ارومیه بیان کرد: در ورودی دانشگاه، نیروگاه خورشیدی نصب شده است که اولاً یک نماد علمی و نشانه‌ای از توانایی دانشگاه است و ثانیاً یک پروژه تحقیقاتی است چرا‌که می‌تواند ۲۰ درصد از برق مصرفی دانشگاه را تأمین بکند.
وی با یادآوری خرید تجهیزات جدید آزمایشگاهی تصریح کرد: در چند سال اخیر از بعد تجهیزات آزمایشگاهی، دانشگاه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای کرده و علی‍رغم مشکلات مالی در تمامی دانشکده‌ها تجهیزات نوین آزمایشگاهی خریداری شده تا از نظر کیفی نیز دانشگاه پیشرفت بکند.
حب نقی افزود: کارهای مربوط به راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ارومیه تقریباً رو به اتمام است و ان‌شاءالله این طرح هم به زودی با حضور مسئولان وزارتی افتتاح می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال تسنیم درباره نگرانی خانواده‌ها از امکانات رفاهی دانشگاه ارومیه گفت: از نظر امکانات رفاهی دانشگاه در شرایط بسیار مطلوبی به‌سر می‌برد و خانواده‌ها نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.
رئیس دانشگاه ارومیه افزود: با کمک مسئولان مربوطه در معاونت دانشجویی، تمامی خوابگاه‌های دانشگاه از نظر امکانات جانبی نظیر موکت، یخچال، تخت‍خواب و دیگر لوازم جانبی نوسازی شده‌اند تا خوشبختانه از نظر کیفیت در جایگاه متوسط و متوسط به بالا بگیرند و از نظر تغذیه هم امسال تمامی وعده‌ها سه منوی غذایی دارند تا هر دانشجو بتواند غذای باب میل خود را با اختیار انتخاب بکند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


نُه − 4 =