باید به انجمنهای فرهنگی و هنری توجه ویژه شود

باید به انجمنهای فرهنگی و هنری توجه ویژه شود

آراز آذربایجان-نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌انجمن های فرهنگ و هنر زمینه ساز توسعه کشور هستند.
هادی بهادری در مراسم اختتامیه جشنواره طراحی پوستر باموضوع اقتصاد مقاومتی که در خانه مطبوعات درارومیه برگزارشد افزود: به انجمن ها وکانون های فرهنگی و هنری باید توجه ویژه شود چرا که توسعه آنها زمینه ساز توسعه کشور درهمه زمینه ها است.
وی بااشاره به اینکه هرچقدر در حوزه فرهنگ وهنر کار شود جامعه ای بانشاط تری خواهیم داشت تصریح کرد: هنر بستر و زمینه ساز ایجاد ارتباط ورشد در یک کشور است و هنرمندان تاثیر گذار ترین افراد جامعه هستند.
بهادی بااشاره به اینکه درجامعه ما به هنر آنگونه که باید توجه نشده است خاطرنشان کرد: اگر در شرایط امروز از فرهنگ وهنر غافل شویم درواقع از توسعه کشور غافل شده ایم.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی باتاکید بر اینکه متاسفانه برخی نگرش ها در جامعه نسبت به هنر مسموم و منفی است تاکید کرد: ‌باید از هنر در حوزه های مختلف استفاده کرد چرا که تا فرهنگ و هنر در یک جامعه نهادینه نشود بقیه کارها پیش نخواهد رفت.
بهادری ادامه داد: ‌وظیفه هنر تشخیص تمایلات و ترجیهات جامعه و فرهنگ سازی در کشور است.
وی افزود: متاسفانه استان حیات خلوت برخی افراد برای فساد اقتصادی شده این وظیفه هنرمندان است که با هنر خود مردم را از این مشکلات آگاه سازند و درواقع زبان گویای مردم باشند.
بهادی گفت: ‌هنرمندان باید با هنر خود اقتصاد مقاومتی را درجامعه فرهنگ سازی و نهادینه کنند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰ ق.ظ

دیدگاه


7 − پنج =