باشگاه شهرداری ارومیه به دنبال بازکردن پنجره نقل و انتقال خارجی است

باشگاه شهرداری ارومیه به دنبال بازکردن پنجره نقل و انتقال خارجی است

آرازآذربایجان- مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی شهرداری ارومیه گفت: این باشگاه با بهره گیری از وکیل بین المللی با جدیت در پی رفع محرومیت فدراسیون جهانی و حل مشکل بدهی خود به سرمربی و کاپیتان صربستانی اسبق خود است و با همه توان بازکردن پنجره نقل و انتقال خارجی را دنبال می کند.
پیمان رضایی افزود: در پی شکایت «لوبومیر تراویسا» سرمربی پیشین و پسرش «دراگان تراویسا» پاسور سابق تیم ملی والیبال ایتالیا و شهرداری ارومیه به فدراسیون جهانی والیبال، پنجره نقل و انتقال بازیکن خارجی تیم شهرداری ارومیه بسته بوده و حل این مشکل در حال پیگیری است.
وی بیان کرد: این پدر و پسر در حالی ادعای اخذ بدهی ۳۰۰ هزار یورویی از باشگاه شهرداری ارومیه دارند که در جریان رقابت‌های لیگ برتر سال ۱۳۹۵ بدون اجازه مسوولان باشگاه، تیم والیبال ارومیه را به مقصد صربستان ترک کرده‌اند در حالی که این امر کاری غیراخلاقی و غیرقانونی بوده و باشگاه شهرداری ارومیه در این خصوص از آنها شاکی است.
وی ادامه داد: حق و حقوق پدر و پسر تراویسا در نزد باشگاه شهرداری ارومیه محفوظ است ولی پرداخت آن مستلزم طی برخی مراحل قانونی بوده و این ۲ نفر باید در خصوص ترک بدون اطلاع تیم شهرداری ارومیه، پاسخ منطقی و قانع کننده ای ارایه دهند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه گفت: محرومیت جذب بازیکن خارجی برای تیم والیبال این باشگاه مساله جدیدی نیست و از سه سال گذشته در حق ما اعمال می شود ولی تیم شهرداری ارومیه امسال با جذب بهترین بازیکنان ملی پوش ایرانی حضور قدرتمندی در لیگ برتر کشور را برنامه ریزی کرده است.
رضایی افزود: امسال تیم شهرداری ارومیه برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر کشور به جذب بازیکنان مطرح و ملی پوش اقدام کرده و طی چند هفته گذشته «محمدرضا حضرت‌پور» لیبرو تیم ملی و «شهرام محمودی» بازیکن پست قطر پاسور (پشت خط زن) تیم ملی و والیبالیست فصل گذشته تیم «خاتم اردکان» را با عقد قراردادی یک ساله به خدمت گرفته است.
وی گفت: پیش از این نیز عقد قرارداد با سید محمد موسوی، فرهاد قائمی و فرهاد سال افزون، سه بازیکن لژیونر تیم ملی به نتیجه رسیده است.
رضایی ادامه داد: امسال با جذب «مصطفی کارخانه» به عنوان سرمربی، امیدواریم تیم آماده‌ای راهی لیگ برتر شده و ناکامی‌های چند سال گذشته این تیم جبران شود.
وی افزود: تمرین‌های آماده‌سازی تیم شهرداری ارومیه پس از تعیین شاکله اصلی از نیمه مرداد ماه امسال آغاز می‌شود تا بازیکنان در فرصت زمان باقیمانده تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر ایران به هماهنگی و انسجام لازم برسند.
طی چند روز گذشته اخباری در فضای مجازی و برخی سایت های خبری و سایت فدراسیون جهانی مبنی بر محرومیت شهرداری ارومیه در فصل نقل و انتقالات به دلیل عدم پرداخت مطالبات «لوبومیر تراویسا» سرمربی پیشین و پسرش «دراگان تراویسا» پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا و شهرداری ارومیه منتشر شده است.
فدراسیون جهانی والیبال FIVB اعلام کرد از اختلاف باشگاه و تراویسا آگاه بوده و تیم والیبال شهرداری ارومیه را به این دلیل از پنجره نقل و انتقالات فصل جاری در جذب بازیکن خارجی محروم کرده است.
در متن خبر فدراسیون جهانی به نقل از مسوولان FIVB آگاهی از تحریم های ایران نیز دیده می شود و مسوولان به دنبال راه حلی برای حل این مشکل هستند اما تا این لحظه FIVB محرومیت شهرداری ارومیه را قطعی می داند و مسوولان باشگاه شهرداری در پی حل این مشکل برای فصل جاری هستند.
طی سال ۱۳۹۵ در جریان رقابت های لیگ برتر ایران «دراگان تراویسا» پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایتالیا با امضای قراردادی از نیم فصل به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوست، پس از روی کار آمدن یوبومیر تراویسا به عنوان سرمربی خارجی تیم والیبال شهرداری ارومیه، پسرش دراگان تروایسای ۲۹ ساله نیز به ترکیب این تیم پیوست.
تیم شهرداری ارومیه فصل گذشته سال کم فروغی را پشت سرگذاشت و با وجود ایجاد تغییرات سه باره در انتخاب سرمربی نتایج ضعیفی به دست آورد؛ این تیم همچون سال ۱۳۹۶ وضعیت جالبی در لیگ برتر کشور نداشت و با قرار گرفتن در رده دهم جدول شانس حضور در رقابت‌های پلی آف را از دست داد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه


− 7 = دو