“بازرگان” پایلوت مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی کشور شد

“بازرگان” پایلوت مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی کشور شد

گروه خبر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مرز بازرگان پایلوت مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی کشور شد، گفت: این مرز برای اجرای این طرح آماده سازی فیزیکی شده است.
به گزارش آراز آذربایجان، ارسلان شکری اظهار کرد: طبق تصمیم شورای ساماندهی مبادی ورودی و خروجی کشور، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای متولی مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی کشور شده و مرز بازرگان در این خصوص به عنوان پایلون در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: اقدامات لازم جهت انتقال درب صادرات از صفر مرزی بازرگان به محوطه سالن تجاری با هزینه ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و اقداماتی نظیر بهسازی و مرمت اساسی ابنیه، تاسیسات برقی و مکانیکی سالن مذکور و محوطه آن آغاز شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: به‌روز ترین تجهیزات تاسیسات برودتی و گرمایشی و نیز زیرساخت های پیشرفته شبکه و دیتا در این پایانه اجرایی می شود.
وی گفت: انتظار می رود با اتصال سیستمی مجموعه ها و پشتیبانی های پایانه مرزی بازرگان شامل تیرپارک آنا وطن و سایر مجموعه های پشتیبانی و لجستیکی پس کرانه و اقداماتی که توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای سالن تجاری پایانه مرزی بازرگان انجام شده شاهد گامی بزرگ در جهت روان سازی و تسهیل در تردد و ترانزیت بزرگترین پایانه مرزی کشور باشیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


سه − 2 =