اینترنت پرسرعت در ۵۰۰روستای آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

اینترنت پرسرعت در ۵۰۰روستای آذربایجان‌غربی راه‌اندازی می‌شود

گروه خبر: استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به دیدار خود با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق توافق صورت گرفته در این دیدار، اینترنت پرسرعت تا پایان کار دولت در ۵۰۰ روستای استان راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، محمدمهدی شهریاری در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه موقعیت آذربایجان‌غربی در همجواری با سه کشور و بهره مندی از ظرفیت های حمل و نقلی و گمرکی و نیز دسترسی به بازار کشورهای “سی.آی.اس” می طلبد تا زیرساخت های مطمئن و با کیفیت تری داشته باشد، افزود: بهبود وضعیت پوشش جاده ای به عنوان یکی از نیازهای جدی استان مطرح است که با وجود بهبود نسبی وضعیت در مقایسه با سال گذشته اما هنوز مطلوب نیست.
وی اضافه کرد: در دیدار با وزیر ارتباطات مقرر شد که سایت جدیدی برای بهبود وضعیت پوشش جاده ای در آذربایجان غربی احداث شود.
استاندار آذربایجان غربی تکمیل ساختمان مجتمع ICT استان به منظور حمایت از کسب و کارهای نوپا را از دیگر مطالبات جدی استان دانست و اظهار کرد: این مجتمع با ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی به توجه ویژه وزارت ارتباطات نیاز داشت که مقرر شد سرعت بخشی به روند اتمام آن در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: بهبود وضعیت ارتباطاتی در شهرستانهای مختلف استان از جمله تکاب از دیگر موضوعات مطرح در این دیدار بود.
استاندار آذربایجان غربی گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد طی ۲ هفته آینده در جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روند تحقق برنامه های ارتقای پوشش ارتباطاتی استان مورد بررسی قرار گیرد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۲ ق.ظ

دیدگاه


سه − = 0