امنیت پایدار ایران اسلامی در سایه اتحاد اقوام و مذاهب محقق شده است

امنیت پایدار ایران اسلامی در سایه اتحاد  اقوام و مذاهب محقق شده است

گروه خبر: نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط در مجلس شورای اسلامی گفت : امنیت پایدار امروز ایران اسلامی و استان مرزی آذربایجان غربی در سایه وحدت و همدلی اقوام، ادیان و مذاهب به دست آمده است.
محمدعلیپور در مراسم جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد روستای چخماقلوی سفلی از توابع شهرستان پلدشت افزود : این امنیتی که امروز ملت ایران از آن برخوردارند، نعمت بزرگی است که همه باید قدر این نعمت را بدانیم و با تمام توان از آن حراست کنیم.
وی با اشاره به وجود ناامنی و درگیری در برخی از کشورهای منطقه اضافه کرد : استکبار جهانی با صرف هزینه‌های گزاف توسط مزدوران خود در میان مسلمانان تفرقه انداخته و متأسفانه همه روز شاهد صحنه‌های دلخراشی از برادر کشی هستیم که طلب می‌کند مردم و مسئولان هوشیار باشند تا دشمنان نتوانند در صفوف به هم فشرده ملت ایران نفوذ کنند.
نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود منطقه آزاد تجاری ماکو را یکی از هدایای بزرگ نظام جمهوری اسلامی به مردم منطقه دانست و اظهار داشت: این منطقه دارای ظرفیت‌های زیادی است که تمام شهرها و روستاهای منطقه از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
وی از تخصیص ۱۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه و تکمیل پروژه سد کرم آباد پلدشت و کلنگ زنی فرودگاه منطقه آزاد ماکو خبر داد و افزود: آینده‌ای درخشان در انتظار شهرستان‌های شمالی آذربایجان غربی است که همگی این نعمات در سایه وحدت مردم و مسوولین بدست آمده است.
این مراسم با آیین مولودی خوانی و تجلیل از روحانیون شیعه و سنی منطقه پایان یافت.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۵:۱۷ ق.ظ

دیدگاه


− 2 = چهار