اقلیم کردستان ازضدانقلاب فاصله بگیرد/امنیت خط قرمز آذربایجان غربی

اقلیم کردستان ازضدانقلاب فاصله بگیرد/امنیت خط قرمز آذربایجان غربی

آراز آذربایجان-– فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تذکر شدید اللحن به گروهک های تروریستی گفت: هر اقدام و خیالی برای انجام اقدام کور تروریستی در استان را با واکنش و سیلی سخت پاسخ می دهیم.
سردار حبیب شهسواری در نشست خبری در خصوص اقدامات اخیر در مرزهای استان با بیان اینکه با ایجادکنندگان ناامنی شوخی نداریم، افزود: هر زمان احساس کنیم دشمن یا گروهک‌های وابسته به جبهه استکبار می‌خواهند پا روی خط قرمز ما بگذارند، با پاسخ محکم و سیلی سخت سپاه مواجه خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه خط قرمز نیروی زمینی سپاه و قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) ناامنی است و در این زمینه با هیچ کسی شوخی نداریم، عنوان کرد: اگر نیاز باشد در هر زمان و در هر مکانی پاسخ کوبنده و سختی را به ضدانقلاب حتی در آن سوی مرزها وارد خواهیم آورد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: برابر تدبیر و مصاحبه تیرماه فرمانده نیروی زمینی سپاه، مسئولان و مردم اقلیم کردستان بدانند که باید از ضدانقلاب فاصله بگیرند.
شهسواری با هشدار شدید به مخلان امنیت و گروهک‌های تروریستی اضافه کرد: اگر ضد انقلاب بخواهد با امنیت ما بازی بکند حتی در آن سوی مرزها هم با قاطعیت برخورد و قطعاً پشیمان خواهد شد و سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان و مخلان امنیت در آن سوی مرزها می زنیم.
وی با اشاره به اینکه امنیت یکی از مؤلفه‌های پایدار در منطقه است و در برقراری آن با کسی تعارف نداریم، عنوان کرد: امنیت مردم برای ما از نان شب مهم‌تر است و خود را حافظ ناموس کشور و جان و مال مردممان می‌دانیم.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه حملات موشکی روزهای گذشته به مقر تروریست‌ها نیز در راستای اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه است، اظهار کرد: هر گروهک تروریستی و ضدانقلاب بخواهد با رخنه در مرزها به ساختار نظام ضربه بزند و قصد برهم زنندگی امنیت در کشور ما را داشته باشد با برخورد قاطع ما رو به رو خواهند شد.
آذربایجان غربی با سه کشور ترکیه، جمهوری آذربایجان و عراق ۹۷۶ کیلومتر مرز مشترک دارد و امنیت پایدار در مرزهای استان برقرار است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۴ ب.ظ

دیدگاه


− 5 = سه