اعضای شورای شهر به فکر حل مشکلات شهری باشند

اعضای شورای شهر به فکر حل مشکلات شهری باشند

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر جدید ارومیه باید به فکر معضلات و مشکلات شهر باشند، گفت: بار مسئولیت در شورای شهر سنگین است.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در جمع نمازگزاران ارومیه با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر جدید ارومیه باید به فکر معضلات و مشکلات شهر باشند، اضافه کرد: بار مسئولیت در شورای شهر سنگین است و مردم انتظار بالایی دارند و باید اعضای شورا در این راستا تلاش کنند.
وی در ادامه با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری، عنوان کرد: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که قدرت در نهایت احترام و اخلاق منتقل می‌شود موضوعی که در کشورهای مدعی دموکراسی دیده نمی‌شود.
حجت الاسلام قریشی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای توسعه همه جانبه تاکید می‌کنند که باید ریاست جمهوری و دولت محترم بدان توجه جدی داشته باشند.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مردمی بودن و مبارزه با فساد در جامعه از جمله دیگر خصایص مهم دولت باید باشد که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: متأسفانه دشمنان هجمه تبلیغاتی گسترده‌ای را علیه جمهوری اسلامی ایران برای نا امید کردن مردم شروع کرده اند که باید اصحاب رسانه در این مورد به صورت کارشناسی وارد شده و امید را به جامعه تزریق کنند.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در واقعه محرم محور قیام امام حسین (ع) بر پا داشتن امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح سیره رسول خداست.
حجت‌الاسلام قریشی افزود: همه مردم در هر مقام و مسؤولیتی باید نسبت به امر به معروف و نهی از منکر اقدام کنند و این فریضه الهی تنها به قشری خاص یا رفتاری خاص منحصر نباشد.
وی ادامه داد: مراسم عزاداری ماه محرم باید با رعایت تمامی شرایط و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود تا شاهد افزایش بیماری نباشیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


7 × دو =