ارومیه میزبانی شایسته برای لیگ ملت های والیبال خواهد بود

ارومیه میزبانی شایسته برای لیگ ملت های والیبال خواهد بود

آرازآذربایجان- استاندار آذربایجان غربی گفت: ارومیه میزبانی شایسته برای هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال خواهد بود و هزینه های مالی آن تامین می شود.
«محمدمهدی شهریاری» در دیدار با سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی در محل استانداری آذربایجان غربی افزود: تغییرات لازم در محل برگزاری مسابقات از جمله نصب کف پوش های مخصوص /Gerflor/ انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه نباید هیچ مشکلی پیش روی میزبانی شایسته از این مسابقات وجود داشته باشد، اظهار داشت: مسوولان ذیربط در سطح استان و کشور هر اقدامی که برای میزبانی شایسته از این رقابت ها مفید می دانند را انجام دهند.
وی همچنین از مسوولان استانی خواست تا در این زمینه یک جلسه دیگر تشکیل دهند تا آخرین وضعیت میزبانی از این مسابقات بررسی شود و بر استاندارد بودن حمل و نقل و پذیرایی از تیم ها تاکید کرد.
سرپرست فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی نیز گفت: اقدامات مناسبی برای برگزاری رقابت های والیبال در ارومیه انجام شده است و دستگاه های اجرایی ذیربط نیز همکاری چشمگیری داشته اند و به خوبی وارد عرصه عمل شده اند.
افشین داوری افزود: ۸۰ اتاق مناسب برای اقامت والیبالیست ها در نظر گرفته شده است که باید این مسئله قطعی شود و پیش بینی های لازم برای تامین اینترنت محل اقامت و سالن بازیکنان صورت گیرد.
وی به استانداردسازی ورودی سالن ها تاکید کرد و ادامه داد: زیباسازی محل اقامت والیبالیست ها و سالن مسابقات باید مورد توجه قرار گیرد و رسیدگی به این امر نیازمند عملکرد جدی شهرداری است.
وی به رعایت فاکتورهای مربوط به تشریفات از جمله همراهی خودرو حامل والیبالیست ها از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: حضور بازیکنان بین المللی در ارومیه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه است و باید در این خصوص اقدامات لازم انجام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم از جمله خرید وسایل و صندلی ها و غیره به صورت مدون انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.
عبدالله چمن گلی افزود: از تمامی پیشکسوتان والیبال استان دعوت شده است تا برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مسابقات نظر دهند.
تفاهم نامه میزبانی هفته سوم رقابت های لیگ ملت های ۲۰۱۹ والیبال دی سال گذشته بین «افشین داوری» سرپرست فدراسیون و «محمدمهدی شهریاری» استاندار آذربایجان غربی امضا شد و ارومیه از ۲۴ تا ۲۶ خرداد میزبان تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه خواهد بود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


6 + = ده