ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهدای ارومیه

ادای احترام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقام شامخ شهدای ارومیه

آرازآذربایجان– وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در باغ رضوان ارومیه به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
سیدعباس صالحی صبح دوشنبه در جریان سفر دو روزه به آذربایجان غربی در اولین برنامه خود در باغ رضوان ارومیه و گلزار شهدای این شهرستان به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این شهر ادای احترام کرد.
سیدعباس صالحی در سفر دو روزه خود به استان،پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه دیدار و در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان شرکت می کند.
امضای تفاهم نامه همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان غربی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرهای ارومیه، ماکو، سلماس، پلدشت، چایپاره، شوط و چالدران در تالار شمس مجتمع فرهنگی وهنری ارومیه و همچنین دیدار با خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سپهری مدیرکل اسبق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر برنامه های وزیر ارشاد در روز نخست سفر به استان است.
دیدار با هنرمندان پیشکسوت و حسین افشاری معرق کار و احمدرضا رحیمی نگارگر ارومیه ای آخرین برنامه های روز نخست سفر وزیر ارشاد به آذربایجان غربی به شمار می رود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز سه شنبه پس از شرکت در جلسه با رییس های ادارات خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی، کتابخانه های عمومی استان، حج و زیارت و اوقاف، از پروژه ملی تالار مرکزی ارومیه دیدار خواهد کرد.
سید عباس صالحی برای دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه شهرهای مهاباد، اشنویه، پیرانشهر، نقده، سردشت،میاندوآب، شاهین دژ و بوکان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد حضور خواهد یافت.
وزیر ارشاد با ۶ نفر از مفاخر فرهنگی و هنری استان نیز دیدار خواهد داشت،علیرضا قوجاری نقاش، حسن محمد زاده فیلمساز، سید محمد میر قلنج خادم قرآن، کامران داوری نکو پژوهشگر و علی معین فر و سیامک مختاری از پیشکسوتان فرهنگی در محل اداره کل با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار خواهند کرد.
نشست خبری با خبرنگاران در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان آخرین برنامه سید عباس صالحی در سفر به آذربایجان غربی است و مقام عالی وزارت به پرسش خبرنگاران پیرامون دستاوردهای سفر به استان و برنامه های آن پاسخ خواهد داد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲ ق.ظ

دیدگاه


دو × 9 =