نماينده مردم سلماس در مجلس خبر داد

آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سلماس

گروه خبر: نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان با برنامه ریزی‌های انجام شده در دولت یازدهم در سال آینده اجرایی می‌شود.
علی اکبر آقایی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در دیدار اخیر با اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، دستورات لازم برای راه اندازی هرچه سریع‌تر منطقه ویژه اقتصادی سلماس صادر شد.
وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی سلماس تنها منطقه ویژه اقتصادی در آذربایجان غربی است که راه اندازی آن می‌تواند در رشد و توسعه استان و شهرستان نقش بسزایی ایفا کند.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی افزود: برای راه اندازی این منطقه اقتصادی در فاز اول ۵۰ هکتار زمین به نام این منطقه صادر شده و کلیه زیرساخت‌ها هم برای این کار فراهم شده است. وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی، مجری این طرح ملی است که باید هرچه سریع‌تر نسبت به امورات این منطقه اقدام کند. آقایی در زمینه بازگشایی بازارچه مرزی کوزه رش هم اظهار کرد: در سفر اخیر هیئت پارلمانی ایران به کشور ترکیه ملاقاتی با وزیر بازرگانی این کشور داشتیم که در این رابطه وی مدیر بازارچه های مرزی ترکیه را مسئول بازدید از محل بازارچه مرزی کوزه رش و ارائه گزارش کرد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۵:۳۸ ق.ظ

دیدگاه


1 + = هفت