رئيس کل بانک مرکزي در اروميه:

آذربایجان غربی به عنوان قطب مهم کشاورزی و صادراتی باید حمایت شود

آذربایجان غربی به عنوان قطب مهم کشاورزی و صادراتی باید حمایت شود

گروه خبر: رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه آذربایجان¬غربی باید به عنوان قطب مهم کشاورزی و صادراتی حمایت شودگفت: مهم است که کارخانجات و سایر بخش‌هایی که کار صادراتی انجام می‌دهند، مشکل نقدینگی نداشته باشند.
به گزارش آراز آذربایجان ،رئیس‌کل بانک مرکزی در بازدید از واحدهای تولیدی ارومیه اظهارداشت: ارومیه یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و صادراتی است.
رییس کل بانک مرکزی افزود: ارومیه قطب خوب کشاورزی و صادراتی است و مهم است که کارخانجات و سایر بخش‌هایی که کار صادراتی انجام می‌دهند، مشکل نقدینگی نداشته باشند.
وی تاکید کرد: از واحدهای واقع در شهرک‌های صنعتی ارومیه که کنسانتره تولید و صادر می‌کنند حمایت می‌شود تا محصولاتشان هدر نرود و مشکلی برای بازارها پیش نیاید.
همتی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل ملی در استان‌ها برقرار است و اگر ستاد تشخیص دهد که باید به واحدهای تولیدی کمک شود، موضوع را بررسی و حل می‌کند.
همتی رئیس کل بانک مرکزی در آذربایجان غربی:از صنایع تولید کنستانتره آذبایجان غربی بویژه صادر کنندگان کنسانتره سیب در نظر تسهیلات سرمایه در گردش تا تمام توان حمایت می کنیم.
همتی در این سفر گفت: حمایت از واحدهای تولیدی با پرداخت سرمایه در گردش از مهمترین اولویتهای کاری بانک مرکزی کشور است.
رئیس بانک مرکزی کشور در بازدید از یک واحد تولیدی نیز گفت : حمایت از واحدهای تولیدی برای افزایش تولید و صادرات و همچنین اشتغالزایی مهمترین رویکرد بانک مرکزی است و در این زمینه با پرداخت سرمایه در گردش این واحدهای تولیدی را حمایت میکنیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


نُه − 6 =